MENORCA RESERVA DE LA BIOSFERA -DECLARADA PER LA UNESCO EL 8 D'OCTUBRE DE 1993
-



CLICANT DAMUNT CADA FOTO, LA PODREU VEURE AMPLIADA

divendres, 19 d’agost de 2011

CALA DES MURTAR (MAÓ)

És la més petita de les urbanitzacions de la costa nord. Ben igual que les veïnes de sa Mesquida i es Grau, no ha sofert en excés la influència del turisme i continua ocupada, bàsicament, per famílies maoneses; també compta amb associació de veïns i festes a l’agost. La cala des Murtar és un macar envoltat d’una costa retallada, elevada i fosca, però protegida del nord per la punta Negra. El seu nom respon a l’abundància a la zona de l’arbust conegut com a murta, de belles flors blanques, que, quan esclaten a la primavera, li confereixen una bellesa espectacular.  

2 comentaris:

GuillemAsensio ha dit...

Fins avui no m'havia trobat amb aquest blog!!!
La meva enhorabona per una feina tan constant i tan ben feta.
Vaig viure entre el 1971 i el 1982 a Menorca, a la banda de Sant Lluis, i la darrera vegada que hi vaig tornar va ser al març del 2008, just quan començaven a florir les vinagrelles.
Has despertat fondes enyorances!
Espero tornar-hi ben prest.
Gràcies.

Magda Clopés ha dit...

Moltes gràcies Guillem!! Faig aquest bloc amb il·lusió i dins les meves possibilitats. Menorca com més la coneixes, més t'enamora.
Salutacions.